Mitt besök var lungnande

1kommentarer

Var på vårdcentralen. Vilket blev ett lungnande besök. De jag trode var gymskbråk var inflamerad något och skulle gå över på 14 dagar.
I morgon ska jag boka tiden på vaccination kliniken i malmö.
 
I april är de dags för att plocka fram klädhängaren. Och väskan läga ner kläder som ska med till Ghana. Plus de små gåvorna. Kommer ha mer med mig hem än vad jG tar med mig. 
 
Vida är så gulig hon ringer minst 10 gånger om dsgen för Att höra vad jag gör och höra min röst. 
 
jag föll för vida när hon efter bara träffat mig en gång kom hon hem till mig med soppa ner jag var golvad av influensen. Tänk vad en portion soppa kan leda till.
Sen har vi de fantastiska barnen alla tre.

1 kommentarer

Anonym

13 Mar 2013 11:56

Bra att det inte var illa utan att dina planer kan fortgå utan hinder!

Svar: Ja. Bara nyfiken på vem du är står anonym som avsändare
Daniel Sonesson

Kommentera

Publiceras ej