jag saknar vida

0kommentarer

att sakna en persson är som att en annan mäniska har dragit sönder enb utan bedövning. i 6 månade so var vi i hopp men tiden gick så fort. jag hade inga svarta katter jag var bara glad. nu kommer jag snart åter ser min härliga sötta Vida och för första gången kommer jag att få träffa minna tre härliga ungar. vi har daniel JR som är en mycke duktig inom skolan. medan randy är vår egen zlatan och mimmi är som mig en liten tjej med stort hjärta som säger till mamma vida att spara matt till pappa kommer.

de jag kommer göra är att lägga ner blommer vid fortet där slavarna samlades in innan båtarna kom och fraktade dem till usa för att aldrig mer komma tillbaka. de är ett svart kapittel i vår historia. sen kommer jag också se hur livsmedelbutiker fungerar i ghana för framtida ändamål. tänken är ju att flytta ner till varma ghana lämna kalla sverige. sverige där inte bara vädret är iskalt utan mellan mäniskor har blivit en ny istid.

Kommentera

Publiceras ej