Förlåt

1kommentarer

Jag har inte kunat skriva på ett tag för min datorn krachade och paddan hittade inget nät. Men nu hoppasl jag ska åter skriva om mInna tankar och händelserna inför avresan.
 
Jag har köpt morgon gåvan blir en fågel gjord av gjuvelare från harlösa. Till barnen får några gåvor.
 
Våningen går sakta mott slut stadiet. I morgon börja golvet att lägas?
 
37 dagar kvar i morgon ska de ske vacination. Har tänkt göra de innan men skyttit uppdet.
 
Vida har sakt lite om rund resa vi ska göra. 
Vi kommer göra tre stopp en i varje de en i södra en i mellan en i norra. De är i mellan Ghana som muslimerna befinner sig. Men berparten ska vivara i vidas hem by där hennes pappa och mamma bor. Där är de som vi ska ha bröllopsfesten. Ett ställe som jag gärna vill se är fotet som man samlade slavarna in för resan me båtarna.
 
Ska man lägga ner en buket blommer där för hedra de som dog dä?

1 kommentarer

Anonym

27 Mar 2013 22:04

Ja Daniel, jag tycker du kan lägga blommor där. Det är en respektfullt och fint.
Bra det löst sig med datorn!

Kommentera

Publiceras ej