41 dagar till

0kommentarer

41 dagar till jag lyfter. just nu är de förberädelserna här hemma som står i centrum. övaanvåningen fattas de golv el samt vattenrör till badrummet.
mimmi är nu lagligen vår unge. innan hon kom till vida så kunde hon ingen engelska. nu förvånar hon sina lärare att bara på tre månader har hon lärt sig mer ord skriver mer på engelska än sina klass kompisar och hon bara 4.
randy och daniel JR är också kanon bra i skolan sedan jag sa till vida att ta bort deras mobiler tills de visat de gjort sin läxa.
ärligt tallat är jag som en zombie vandrande borta jag är redan i ghana. men jag ska ha med mig vet jag inte jag vet att jag kommer ha med mig mer hem än dit.
alla afrikanska maskerna som ska sitta på vägarna där uppe ska jag ha med mig hem. hem ja var ska vi ha de henne.

Kommentera

Publiceras ej