32 dagar

0kommentarer

jag har i dag tagit ner väskorna jag ska t med mig. ska koplitera den med kol och salt tabletter. sen presenterna. klädorna.
men de ska bli ett äventyr. se vårt hus i vidas hem by. träffa barnen för första gången.
jag har med mig de tre störrsta minnes korten på marknaden så jag kan filma ta en miljon bilder. få nog göra en bok av de. i onsdags så fick vi vårnaden av mimmi. aldrig har de varit så goda nyhetter som kom från suprime coourt of chana som de ja vi fick. besöket klarade hon av. men när de kommer hit så få vi ge dem de sprutor barn ska ha här. sen få tiden visa hur länge här blir.

de känns som om jag stänger en bok å öppnar en ny bok där slutet ska bli som Ramses slut. jag sittande under ett exotiskt träd se barn å barnbarnsbarns leker runt omkring mig å vida när jag har gjort de som jag har bestämt mig för att göra i ghana. men skåne flagga kommer jag att ta med mig till ghana,

Kommentera

Publiceras ej