Känslan är som ett brinnande berg.

0kommentarer

Jag sitter många tusen mil från den plats som mitt hjärta finns på. Jag går åter som i en film kulis. Jag är närvarande på min yta men inte mitt inre. I mitt inre finns jag hoss min fru och våra barn. 
Jag kommer säkert att träffa på nya utmaningar men då är vi 5 att lösa de. I dag vet jag inte hur uppfostran ska gå till men framtiden har lösningarna. 
Jag vet bara att alltid se vad som är de bästa för min familj. Vara som minna föräldrar var under min barndom. Men jag kommer inte vara politiker om de gör intrång på omgänget med minna bar som alltid kommer vara viktigaste för mig. Att bygga lego eller göra saker som de vill. Sätter jag högre än sitta i 8 timmar på mötten. Men de är väljarna so få sissta ordet för jag gillar de me igentligen. 
 
 

Kommentera

Publiceras ej