Har i dag gjort de första steget att få visum.

0kommentarer

i dag har jag gjort de första steget mott att få perminent visum till Ghana. kostnaden för de är nästan de samma  och de underlätter  inför nästa resa.
jag tror att ingen blir bra på dessa passbilder. utan förvarning så blixtrade till. jag var i ett litet hörna av butikens  hörna. könde mig som en dödsdömd man som hade gömts undan  uppstäld mott en vit vägg. skillnaden var att jag inte fick frågan om jag önskade en ögonbindel. poff  sen var jag dränkt i vittljus å en röst  kom genom ljuset  med orden då var vi klara var de fler som  skullle ha passfotto. för en kort sekund tyckte jag se en man med en gloria runt håret men de var nog bara blixten som  bländat mig.
 
i kostväg har jag lagt upp en strateg väg att jag ska ha en så bra mag försvar som jag kan få.
 
och jag jobbar alla timmarna jag kan få. ja jobbet kunde man startat en egen blogg om. om kunderna  arbets vänerna  hade varit roliga  historier. men först ska jag se om de kommer fler att se denna.
 

Kommentera

Publiceras ej