först fanns det inget sen hade man allt.

0kommentarer

Jag har alltid längtat efter att gifta mig sedan få en hel familj. Men så har de inte varit. Jag har varit gift i 10 år men de blev aldrig några små fötter som sprang runt.
men denna gången så kommer jag att få 3 st inte fötter som springer runt här utan tre små barn. två killar en liten dotter.
Den dagen då vi är boende på en adress så kommer jag  med en gång att sluta vara fritidspolitiker. jag ingen stor lokalpolitiker men jag har lärt mig att man ska inte vara politiker å samtidigt vara en far. jag kommer då istället vara en dröm pappa och en toppen äkta man till min fru.
en sådan pappa som  inte säger nej till att spela  de spel som mina ungar vill ha med sin gamla pappa på.
antagligen kommer man få åka scatboard. jag kommer då paclka in mig  med alla madrasser jag kan hitta här hemma. men jag kommer inte säga nej.  jag kommer med glädje sitta i timmar å göra modelbyggen för de kan jag.
jag hade inget men sen kom de allt på en gång, i maj kommer jag för första gången känna mig hel.
 
jag tänker på hur de blir sen när vi ska bo här vart ska alla få plats. vi behöver ett rum till. eller så få man sätta fast en liten halv dörr till trappan å  dottern kan få stora rummet där uppe. men de är att gå tiden i förväg. först ska jag träffa alla minna nya släktingar å de stora afrikanska traditionella bröllopet äga rum i maj. sen ska man ut å se på de vilda djuren med familjens livvakt. allt är redan vällplanerat av minna blivande svärmor och min nya familj ska följa me.

Kommentera

Publiceras ej