De började som en vanlig dag men de skulle bli min sissta.

1kommentarer

Jag hade blivit trött på att vara ensamm.
Så jag började med att efter jobb skapa ett konto på en seriös netdating tjänst. Dom flesta hade namn givit att de bode i sverige men när man började chatta med dem så hade de aldrig varit i sverige. Så när jag träffades av amors pilar i sep 2012. så drog jag ut den la pilen i min skrivbords låda.
 
Men pillens spets hade redan träffat mitt hjärta  de upptäckte jag under  den tiden som jag chattade med en tjej som var mörk som natten, hennes hjärta rött som blod varmt som gjordens inre. hon kunde inte svenska men hon skilde sig från de andra. Hon kunde lite av malmö som namnet på nöjesparken i malmö å andra små saker.
 
vi chattade den kvällen i timmar men de kändes som en kvart men de var fyra timmar. efter de timmarna ville jag inte ta bort pillspetsen som nu hade hennes namn ingraverat på sig. jag var som en fågel som hade hittat en bröd bit men ville ha mer jag ville se denna kvinna som var så olik allt annat liv. så vi träffades. vid malmö parken. sen var hon hoss mig i fem månader. jag var åter lycklig jag var åter en mäniska. 

1 kommentarer

Daniel

23 Jan 2013 01:05

jag vill bara säga att jag hoppas ni kan läsa detta. förlåt alla stavfel då jag har dyslexia.

Kommentera

Publiceras ej