Vad ska hända

0kommentarer

Jag har nog börjat min blogg förtidigt. De är mest tankar nu om de som ska komma. Jag är här men allt jag gör gör jag redan för vida och våra tre under bara barn. 
Kärleken kommer att vara den röda trådeni vår familj. Helgerna kommer vara för familjen. Då kommer vi hitta på familje saker. Som besöka de stora akvariet i danmark, eller något som barnen vill eller är intresserade av. 
Sen kommer de bli en levande historia äventyr. Men jag kommer så klart att lära dem allt jag vet. 
 
Men lära dem skriva svenska kommer de vara de svåraste. Då jag har dyslexia. Men de kommer nog gå ändå.
 
Men de kommer helger då jag vida kommer att lämna barnen hoss farfar och farmor . Så vi kan åka till ett trevligt B&B. För att där ladda våra batterier. Och jobbar på nummer 4. 
 
Om de skulle bli så vi skulle stanna en längre tid i sverige så kommer jag att sluta med att vara politiker. De kommer vara de lättaste. 
Men de vicktigaste i framtiden är och kommer alltid vara min familj. 
Ser fram emott julen då jag ska köpa leksaker som jag har missat.

Kommentera

Publiceras ej