Ur vägen

0kommentarer

I alla tider har mäniskan använd salt. Vi började med de redan i vikingatiden. Sen har vi använt de dagligen. På senare tid har vi i hela värden använt de som halk bekämpning. Cirka 5 ton om året. 
Och jag lyckas köra på den ända vägen i världen som inte har saltas. Jag viste om att de var stark kurva men ändå gled bilen av vägen . Ja de var inte en väg utan en isgata finare polerad än ishocky arena. Men anledningen till denna självmords resa var att en av minna pojkar behöver en säng. Och då gör pappa allt för att han ska få de han behöver. De är en annan sak som följt med mäniskan att ta hand om familjen. Vad som helst kan hända en men om de händer barnen så blir den mesigaste mannen en terminater.
 
Den biologiska pappan till Daniel JR. Är rean ut ur bilden. Och Mimmis även Randys pappa är ut bilden. 
 
De härligaste är när mimmi säger pappa är bäst. Även daniel JR och randy när de berättar om sin dag. 
 
På lördag ska jag fulla i papperna till ambasaden. De är som opration DD. Sakta men säkert närmar jag den dagen då jag kommer att ömsa skin.
Tankar,

Kommentera

Publiceras ej