tagit ett steg närmare

0kommentarer

i dag har jag tagit ett steg mott Ghanna.
jag har hämtat minna nya glassögon. där efter var jag och fixade  4 bilder till de handlingar som jag ska sända in till Ghanas ambasad.
Vida har skrivit inbjudan som måste bifogas de häfte som ska överlämnas personligen till ambasadören av Ghana i danmark. sen få man bara hoppas på att man inte ser ut som en alcajda terorist så jag få äntligen ge mina barn å fru en stor kram.
tiden som har varit  sedan Vida åkte hem har varit pest i mitt hjärta.  eller en annan liknelse ä ratt ha en sak som tunger ner en. tack vare SKYPE så¨har vi klarat oss.
jag är me dem alla daga kan säga till dem att läxan först sen ska den vissas till Vida där efter så får man sin telefon åter och har man gjort bra på  prov så kommer de ett uppladnings kvitto från pappa. då sjunger mitt hjärta att se de gör vad jag säger även när de säger hej pappa i dag har vi gjort detta på skolan eller  jag har en fråga. de gör mig så stålt.
 
de är mitt liv de håller mig uppe

Kommentera

Publiceras ej