Vad är romantik och vem kan de

0kommentarer

Är de bara jag eller undrar alla män varför.
Jag älskar via och våra te härliga ungar. Men vad är de hoss henne att ha fastnat för mig.jag vet varför hon är min. Är de manligt att fundera på de eller är jag konstig.
De sägs att efter vi har knäkt dnas mysteriet så är den nästa stoga gåta hur en kvinna fungerar den stårsta gåta. 
Jag är unik men de är 23 miljoner andra män me så de kan inte vara de. Jag hittar vägen till köket. Och där kan jag mycke mer än bara göramte vatten. Ja de skiljer jag mig från många män. De finns de män som kan bränna the vatten  de inte smakar the. Givmild är en sak som jag kan även här skiljer jag mig från vissa. Jag är romantisk där andra män tycker en dag på motermässan är de romantiska de kan erbjuda sin fru elle tjej vän?
För mig är romantik att Sitta å ser solen går ner vid horisonten matta min fru då och då med jordgubbar dopade i smält choklad sen i champang. Se stj
Rnorna lämna hennes ögon för att åka upp på himelens tak att vissas under de mörka tiden. För att sen på morgonen åter sova säkert i min frus ögon.
Jag ser romantiken som en liter mjölk. Den måste allt tid hållas som ny. Många killar kan vara romantiska fram till kyrka s därrar för att där förvanlas till Al Bundi. 

Kommentera

Publiceras ej