Nack delen

0kommentarer

Nack delen med resa långt bort är att vactions sprutan växer. Men de få jag snart kolla måste bara boka tid.
Jag fattar varför folk åker in till akuten för små skit saker istället för att åka till vårdcentralen. De är rent omöjligt att boka tid i alla fall på tånelund i eslöv. Dom måste sitta någon stanns med nesan i någon kaka och drömma. Jag trode man kunde boka genom ett besöka stället. Men de skulle man ringa. Under den tiden jag stod i ena lyckan så svarades i lyckan brevid å där knappade man in en tid. Alltså var tidspogramet uppe menjag som kom dit i person måste åka hem. De gjorde jag fick plats 124. Om jag inte har en tid innan tisdag kommer jag åka till akuten jag me. Vårdcentralen är till för holowod fruarna. De som jobbar där är som montisame.

Kommentera

Publiceras ej