Jag dör.......

0kommentarer

Ja så är de inte Igentligen de bara käns så. De dagar då jag inte har kontakt med minna i Ghana.
Jag är orolig för den rasist som blommar i alla svenskar. Vi säger att vi inte är de men. Vi märker inte när vi trycker ner de som inte ser ut som oss eller äter annat än köttbullar.  När vi frågade om vi är som de säger vi gud nej. Men de är ju som vi. Jag anser att vi är inte bättre än rasisterna var på 50 talet. Vi gör de bara på finnare sätt. Mer osynligt.
 
Ni som har sett bilderna på Vida vet då att JAG INTE ÄR RASIST. Men jag är nog en liten rasist. Jag tycker inte om svenska femenister. Jag är inte en mansgris jag kan hitta båda till köket och städskåpet. 
De är bara de är att jag vill ha en sort fru som är en ricktig tjej en som låter mannen vara man. En tjej som inte ser mannen som ett ombyggnats prodjekt.

Kommentera

Publiceras ej