Islåsning och salt tvätt

1kommentarer

I dag har jag tvättat min bil. Sen så tog jag bort all isen i frysen. De tog hela dagen men nu är den biten klar när familjen kommer hem. Jag har även städat bort allt porslin som är odda. Nu vet jag inte om jag ska ta bort alla burkar som jag haft the i.
 
Man kan Fråga sig varför jag tvättade bilen när jag vet att när jag kommer fram till jobbet så är den lika smutsig som den var i morse.
 
I morgon ska vida få sissta papperna som vi behöverför att få vårdnaden över Mimmi .
Jag vet inte om jag har sagt de innan men jag är så stolt över minna barn. Jag vet att de inte är minna av kött men i minna ögon å i mitt hjärta är dem minna. Jag skulle slänga mig i en aktiv vulkan om de behövdes för att rädda dem! Jag hade även ättit riskakor för att ge dem en dag i deras dröm ställe. 

1 kommentarer

Tess

20 Feb 2013 22:06

Din blogg är känslosam . Många som känner oss båda har ställt frågan till mig om barnens biologiska pappa.
Vad anser han om allt detta?
Fint av honom att ge barnen till dig.
Många läser nog din blogg utan att berätta det så fortsätt skriv!
Hoppas vi får följa dig i Ghana också och hela vägen hem tills familjen din är samlad. Ert bröllop och allt fint i din familj.

Svar: Ja den kommer följa alla stegen i en väg att få den dröm som jag så länge har sett på andra sidan regnbågen.
Daniel Sonesson

Kommentera

Publiceras ej