Att man kan bli så glad för spakel.

0kommentarer

Om flytten av rum har åter startat. Inreder ovan våningen där ska vida å mitt sovrum vara plus vardags rummet. Gammla sovrummet ska bli JR och  Randys rum. Kontoret blir Emmas rum. Men om de skulle behövas måla om de väggarna så gör vi de själva. 
men vad gillar unga barn i dag vad ska jag inreda deras rum. emmas rum ska jag göra så hon får en väg där hon kan rita direkt på vägen. samt göra väggarna magnetiska så man slipper  alla de tusen små hål de blir av alla plancher de kommer bli med åren.
men nu är de ovan våningen som sakta men med stor nogranhet som kommer till liv. nu är de färdig spacklat. snart kommer golvet och badrummet kommer även de att vara färdigt.
vida har valt färgen där uppe. så hon känner att även hon är med i detta prodjekt. de lärde jag mig av mitt första giftemål. att så skulle de vara.
 
 

Kommentera

Publiceras ej