Vad jag är rädd för.

0kommentarer

Hur ska jag kunna hjälpa minna barns skol gång?
Jag har dyslexia, de är vissa bokstäver jag svänger på samt matte saken. 
Men de kan jag ta igen på kunskapen på historia samt nytids kunskap och biologi. Så igentligen är jag inte verkligen rädd. 
Jag vet att de är duktiga. Så framtiden har ju svaret. Vi ska ju efter några år tillbaka till Ghana. De är planen i alla fall.
Strömen har satts igång vi få se vad deleder till.
 
Jag har sagt de innan men vill bara säga de igen. Jag älska skype. Hade jag inte haft skype hade tiden från Vida varit längre tungre men med skype har de varit mycke lättare och tiden har gått fortare. Så tack skype.
 
Jag är inte sponsrad av skyp. Men de är ändå så himmla måste om man har långt mellan varandra.

Kommentera

Publiceras ej