Under en månad kvar

1kommentarer

Kan de vara så att vi har olika rum i våra liv. De har vi men frågan är om vi kan gå igenom de rummen igen. Om de finns sådanna rum vill jag gärna stanna i de rum jag nu håller hantaget i min hand. Ett rum som har många nya oskrivna blad ett rum med förväntningar och hopp. Men de kommer vara så skönt spännande. 
 
Är nu under 30 dagar till resans början. Jag hoppas jag kan blogga under hela tiden så de blir som en bilder ok med information. Om Ghana som enligt amerikanska resetidningar och forbes är landet som kommer slå ut asien som resemål. 
 
Jag börja bli lite orolig om jag kommer bli en bra far. Med kärlek kommer jag bli bäst för jag sätter familjen som nummer ett. Ekonomi  är ju en sak som alla familjer slås över. Jag kommer skära ner. Avgifter byta bolag på tv el och övriga fasta avgifter. Allt för att en dag sparat så mycke pengar så hela familjen kan åka till grekland. De kommer att hända.

1 kommentarer

Anonym

03 Apr 2013 20:55

Oron att vara en bra förälder bär alla med sig i sitt hjärta som håller av sina barn.
Om du inte brydde dig hade du inte funderat.
Allt kommer att gå bra. Oroa dig inte!
Gud är god.

Kommentera

Publiceras ej