Saker jag ser fram emott.

0kommentarer

Om jag var rädd för vissa saker. så är jag mer glad för att kunna göra saker jag sett andra göra med sina barn. Som besöka musseum gå på lek land. Tivoli och bara åka bilarna en hel dag. Och tusen andra saker. De gäller bara låta dem komma fråga om vi inte kan. Besöka de.  Tiden de ser upp til sina föräldrar är så kort sen bara spelar de att de lysnar för att sen om några år åter se och lysna på sina föräldrar. Men då är föräldrarna så gammla så barnen kommer på besök med barnbarns barns.
Jag kommer suga på den karamelen att jag å vida har tre fantastiskar ungar. Vill läga dem i taper ware låder så de alltid blir. Barn så de inte växer upp. Men de kan man inte. Man måste låta tiden ha sin gång.
 
Ang våningen kommer två dörrar på tisdag. Dessa dörrar står öppna mott söder.

Kommentera

Publiceras ej